"הוא אמר: 'אם נגזר שלא אחזור – לפחות הצלתי את עם ישראל"

הפוך על הפוך No Comments on "הוא אמר: 'אם נגזר שלא אחזור – לפחות הצלתי את עם ישראל"

אברהם מיטלמן, אביו של סמל דוד מיטלמן הי"ד בשיחה עם 'קול חי': "הוא למד בישיבות במודיעין עילית ובשלב מסוים זה לא הסתדר והתגייס לצבא. כשהוא התגייס לקרבי, הרבה לפני המלחמה, אמר לו חבר מה קרה לך, אתה יכול להיהרג שם. הוא ענה לו אני הולך להציל את עם ישראל ואם נגזר שאני לא אחזור, אז אני לא אחזור"

21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב אברהם מיטלמן, אביו של הלוחם סמל דוד מיטלמן הי"ד, שנפל בחג שמחת תורה, שוחח היום (חמישי) עם הרב משה בן לולו במשדר הצהריים: "הבן שלנו היה חייל בגולני ונהרג בשמחת תורה בבוקר. הוא למד בישיבות במודיעין עילית ובשלב מסוים זה לא הסתדר והתגייס לצבא. הוא היה מציב מטרות ומשיג אותן".

"כשהוא התגייס לקרבי, הרבה לפני המלחמה, אמר לו חבר מה קרה לך, אתה יכול להיהרג שם", סיפר מיטלמן. "הוא ענה לו אני הולך להציל את עם ישראל ואם נגזר שאני לא אחזור, אז אני לא אחזור אבל לפחות הצלתי את עם ישראל".

על רגעי האימה: "התצפיתנית הורתה לו להיכנס פנימה למיגונית להגן על עצמו, הוא אמר התפקיד שלי להיות ולא לברוח. היא התחננה בפניו. אמרה לו אתה לא תישאר בחיים. הדבר האחרון שהוא אמר זה שהוא ישאר פה להגן על עם ישראל גם אם הוא יהרג. היא וחברותיה ניצלו בזכות הקרב הזה שהוא ניהל כרבע שעה".

הרב מיטלמן הוסיף בדברי חיזוק מדהימים: "מאז שמחת תורה אנחנו רואים לא מפסיקים לראות את חסדי הקב"ה. יש אנשים ששואלים איפה הקב"ה היה בשואה, איפה הוא היה בשמחת תורה. אנחנו רואים איפה הקב"ה היה בשמחת תורה בדיוק. רואים מי ניצל, למי נגרם ככה ולמי ככה".

 

סמל דוד מיטלמן הי"ד, ממודיעין עילית, לוחם בגדוד 51 שבחטיבת גולני, נפל בכ"ב בתשרי התשפ"ד. בן 20 בנופלו. הלוויתו נערכה ביום ג', כ"ה בתשרי התשפ"ד, 10 באוקטובר 2023, בבית העלמין בפתח תקווה. יהי זיכרו ברוך.



0 תגובות